Blog > Komentarze do wpisu
Bitwa pod grunwaldem 15 lipca czyli wczoraj

                                 Tak naprawdę dopiero dzisiaj bedzie walka , a w czoraj była próba inscenizacji. Ludzi był ful ,a co dzisiaj sie bedzie tam działo to współczuję

dlatego zrobilismy sobie wypad wczoraj. Kurcze aparat mi wysiadł i nie zrobiłam prawie żadnych zdjęć choc mam kilka

                                  Pochwalę się jadłam pajdę chleba ze smalcem i o górkiem co za rarytas mówie wam moja córka wybrała pieczone ziemniaczki a maż zapiekankę wielką :)

Fotka zrobiona przy muzemum  :)

Rodzinka w komplecie to też fotka przed muzeum zrobiona :)

Córcia z koleżanką była i musiały zrobic sobie foteczke oto z tymi panami na pamiatkę , że na Grunwaldzie były

Nawet oscypki sprzedawali :)

Pamiatkowe foto moje i córci też na Grunwaldzie >

                               Było super Widziałam pierwszy raz bitwę i jak to sie wogóle odbywa za rok zamierzam jechać na bitwę a nie tylko na inscenizajcę jej :)

sobota, 16 lipca 2011, rozowakuchnia
Kuchnia prosta i smaczna. Każdy znajdzie dla siebie coś smacznego .

Polecane wpisy

O mnie


Joanna Gralik
Jestem mamą cudownej córki i żoną wspaniałego męża. Miłość do kulinarnych wyzwań narodziła się u mnie dopiero, kiedy założyłam rodzinę. To właśnie dzięki niej udało mi się stać tym, kim jestem. Uwielbiam bawić się w kuchni i tworzyć całkiem nowe dania. Moje hobby to fotografia, kocham czytać książki. Bloga prowadzę z prawdziwą przyjemnością i pasją. Znajdziecie tu przepisy i zdjęcia dań, słodkości,artykuły i wiele innych ciekawostek.

Kontakt do mnie reksio740@wp.pl


Przepisy
Tasty Query - recipe search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów
Odszukaj.com - przepisy kulinarne

Durszlak.pl




Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów






Odwiedź na Pintereście profil użytkownika Joanna.
rondel